زندگی زیر پوست من

که زندگی از خوشبختی شکوهمندتر است ....

سفر عالی و خبر خوش ...
ساعت ٩:٠۱ ‎ق.ظ روز سه‌شنبه ۱٧ آبان ۱۳٩٠   کلمات کلیدی: سفرهایی که رفته‌ام ،مادرم ،امیدوارانه

سلام به روی ماه همگی تون !

ما بامداد دوشنبه با روحیه ای در حد بوگاتی ویرون برگشتیم تهران ! جای شما خالی ... سفر بسیار عالی بود و به ما خیلی خوش گذشت ... علی الخصوص که هوا هم خوب بود و همسرجان هم مهربان بود و همه چی آروم و غصه ها خواب و من چقدر خوشبختم !....

خوب البته همونطور که می دونید دیدنیهای کیش اصلا قابل مقایسه با مقصدهای توریستی که ایرانیها معمولا میرن نیست . کل دیدنیهای جزیره محدوده به یک شهر باستانی حریره و یک درخت انجیر معابد و یک کشتی سوخته متعلق به 65 سال پیش . امکانات تفریحی هم در سطح خیلی پائینیه ... به علاوه سختگیری های بیش از حد ... کل مراکز خرید باید ساعت 5/10 شب تعطیل می شد که خوب اصولا برای شهر گرمسیری که مردم تازه غروب به بعد میان تو خیابون کار احمقانه ایه ... و طی اقدامی برای هرچه بیشتر عذاب دادن مردم ورداشته بودن پلاژ رو هم از چهاردهم تا شونزدهم ماه تعطیل کرده بودن . یعنی من هنوز تو کف این برنامه ریزی های دقیقم ! درست توی پیک تعطیلات یادشون افتاده بود که پلاژ احتیاج به تعمیر داره و خلاصه آخر هم من نتونستم تنی به آب بزنم . اما با تمام این حرفا به ما خوش گذشت . ما همه نهار و شام ها رو رفتیم رستورانهایی که موسیقی زنده داشتند و تا تونستیم آهنگ خوندیم و دست زدیم و جیغ کشیدیم و به صورت نشسته قر دادیم !!!!!! امروز یا فردا یه پست مجزا میذارم به عنوان راهنمای سفر به کیش که شاید به دردتون بخوره ...

از اون طرف هم اتفاق خجسته دیگه ای برام افتاد که شادی ما رو تکمیل کرد . پزشک مادرم براش یه سری آزمایش و سی تی اسکن داده بود که ببینه شیمی درمانی تا چه حد موثر بوده . و گفته بود که اگه نتیجه رضایت بخش نباشه فعلا درمان رو قطع می کنه . دارویی که مادرم در حال حاضر استفاده می کنه نسبتا گران قیمته و ما بهش خیلی امید داشتیم . ( هر 20 روز حدود 5/3 میلیون تومن هزینه داروئه ) نتیجه آزمایش که خوب بوده . یعنی تومور مارکر مادرم از 1300 رسیده به 600 . البته 600 هم عدد خیلی بزرگیه و نرمال این آزمایش حداکثر باید 30 باشه . اما همین هم نشون میده که داروها موثر بوده و احتمالا تا پایان دوره به حد قابل قبولی میرسه . از تمام دعاهای خوبتون ممنونم و باز هم به انرژی های مثبتی که برای مادرم می فرستید احتیاج دارم . لطفا دریغش نکنین .

راستی برف پائیزی تون هم مبارک ! من دیروز ظهر براتون یه عکس از کوههای بالای خونه مون گرفتم که از برف سفید شده بود و می خواستم امروز براتون بذارمش ! که صبح با این برف انبوه مواجه شدم و قضیه از اساس منتفی شد !!! بر و بچ کی پایه است جمعه بریم برف بازی ؟!!!